သိုင္းသမားမ်ားသည္
-
(က) မိမိမွာရွိေသာအတြင္းအားႏွင့္ သင့္ေတာ္မည့္သိုင္းကို
ေရြးခ်ယ္ကစားသင့္သည္။
(ခ) မိမိႏွစ္သက္ေသာသိုင္းကို ကစားရန္အတြက္ လိုအပ္ေသာအတြင္းအားရရွိေအာင္
အရင္က်င့္သင့္သည္။
-ေရွာင္လင္ဂိုဏ္းတြင္လည္း
ေရွာင္လင္ဂိုဏ္း၏ ကိုယ္ပိုင္အတြင္းအားက်င့္စဥ္ႏွင့္ လွ်ဳိ႕ဝွက္သိုင္းကစားကြက္မ်ား ရွိ၏။
ထို႔အတူ ဝူတန္းဂိုဏ္း၊ ေအာ္ေမ့ဂိုဏ္း၊ သူေတာင္းစားဂိုဏ္းတို႔၌လည္း
ကိုယ္ပိုင္အတြင္းအားက်င့္စဥ္ႏွင့္
ထူးျခားေသာသိုင္းကစားကြက္မ်ား ကိုယ္စီရွိၾက၏။
-အတြင္းအားႏွင့္ သိုင္းကြက္မ်ားသည္
သက္ဆိုင္ရာဂိုဏ္း၏ အမည္နာမကို အေရာင္လက္သထက္လက္လာေအာင္
သိုင္းသမားမ်ားကိုယ္တိုင္ ေခတ္အဆက္ဆက္ ပြတ္တိုက္ထုဆစ္ခဲ့ၾကသည္။
ေရွာင္လင္ဂိုဏ္း၏ ၾသဇာသက္ေရာက္မွဳ၊ ဝူတန္းဂိုဏ္း၏
တည္ၾကည္ေျဖာင့္မတ္မွဳ၊
ေအာ္ေမ့ဂိုဏ္း၏ စုစည္းညီညြတ္မွဳ၊ သူေတာင္းစားဂိုဏ္း၏
ျဖန္႔က်က္လွည့္စားႏိုင္မွဳ စသည္ျဖင့္…။
-သို႔ရာတြင္ အတြင္းအားက်င့္စဥ္ႏွင့္
သိုင္းကြက္မ်ားမွာ သူ႔ခ်ည္းသက္သက္ သီးျခားေပၚေပါက္လာခဲ့ၾကသည္မဟုတ္။
အျခားေသာ အတြင္းအား၊ သိုင္းကြက္တို႔ႏွင့္ တစ္နည္းမဟုတ္
တစ္နည္း၊ တစ္ေနရာမဟုတ္ တစ္ေနရာ၌ ဆက္စပ္ပတ္သက္မွဳ
ရွိခဲ့ၾကသည္ပင္။
ဥပမာ - ဝူတန္းဂိုဏ္းကို စတင္တည္ေထာင္ခဲ့သူသည္ ငယ္စဥ္က
ေရွာင္လင္ေက်ာင္းေတာ္၌ အေျခခံအတြင္းအားက်င့္စဥ္ႏွင့္
သိုင္းကြက္မ်ားကို ေလ့က်င့္သင္ၾကားခဲ့ဖူးသူျဖစ္၏။
-သိုင္းေလာက၌ မည္သည့္ဂိုဏ္း၏လက္ေအာက္ခံမွမဟုတ္ဘဲ
တစ္ကိုယ္ေတာ္က်င္လည္က်က္စားေနၾကေသာ
သိုင္းသမားမ်ားစြာ ရွိၾကေသာ္လည္း ယင္းတို႔၏ အတြင္းအားႏွင့္သိုင္းကြက္တို႔၏
ရင္းျမစ္ကိုေျခရာခံၾကည့္လွ်င္
တစ္ဂိုဏ္းမဟုတ္ တစ္ဂိုဏ္းႏွင့္ ဆက္ႏြယ္မွဳရွိေနၾကသည္ပင္။
-ဂူေအာင္း၍ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာက်င့္ႀကံအားထုတ္ၿပီးမွ
အတြင္းအားဖြံ႔ၿဖိဳးလာသူမ်ား ရွိၾကသကဲ့သို႔
ေရခဲေတာင္ၾကာပြင့္စားမိၿပီး အတြင္းအားမ်ား အဆေပါင္းမ်ားစြာ ရုတ္ျခည္းတိုးပြားလာသူမ်ားလည္း
မနည္းေပ။
-အဆိပ္ရွိေသာ အေကာင္တစ္မ်ဳိးမ်ဳိးအကိုက္ခံရၿပီး
ထူးျခားဆန္းျပားေသာ သိုင္းကြက္မ်ားတီထြင္တတ္ေျမာက္လာသူမ်ား ရွိၾကသကဲ့သို႔
ဖားျပဳတ္သိုင္းက်င့္ရင္းမွ ဖားျပဳတ္ႀကီးတစ္ေကာင္ကဲ့သို႔
ပံုသ႑ာန္ေျပာင္းလဲသြားသူမ်ားလည္း ဒုနဲ႔ေဒး။
-လက္နက္မဲ့သိုင္းတြင္
သူမတူေအာင္ထူးခၽြန္သူမ်ားရွိၾကသကဲ့သို႔
ဓားႏွစ္လက္သိုင္းႏွင့္ ၿပိဳင္ဘက္ကင္းေနသူမ်ားလည္း
မေရတြက္ႏိုင္။
-သံလက္သီးသိုင္း၊ ေသြးလက္ဝါးသိုင္း၊
ျခေသၤ့ေအာ္သံသိုင္းတို႔ကဲ့သို႔ တစ္ေယာက္ခ်င္းအစြမ္းျပႏိုင္သူမ်ား ရွိၾကသကဲ့သို႔
ခုႏွစ္စဥ္ၾကယ္သိုင္းကဲ့သို႔ အဖြဲ႔လိုက္ တက္ညီလက္ညီအကြက္ေရႊ႕ၾကသူမ်ားလည္း
ထြက္ေပၚလာ၏။
-အတြင္းအားႏွင့္သိုင္းကြက္ကို
ထပ္တူက်ေအာင္ ေပါင္းစပ္ဖန္တီးႏိုင္သူမ်ား ရွိၾကသကဲ့သို႔
အတြင္းအားႏွင့္သိုင္းကြက္လြဲေခ်ာ္ၿပီး လမ္းခုလတ္၌ဒုကၡေရာက္ရသူမ်ားလည္း
အေျမာက္အျမားပင္။
-မည္သည့္အတြင္းအားပဲျဖစ္ျဖစ္၊
မည္သည့္သိုင္းကြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္
ကိုယ္တိုင္က်င့္ႀကံအားထုတ္မွသာ တတ္ေျမာက္ႏိုင္မည္။
-သို႔ေသာ္ အရက္မူးသိုင္းကို
အရက္ေသာက္ၿပီးမွ ကစားျခင္းႏွင့္၊ အရက္မေသာက္ဘဲ ကစားျခင္း
မည္သည္ကပို၍ခရီးေရာက္သည္ကိုေတာ့
သိုင္းကစားသူကိုယ္တိုင္သာ သိႏိုင္ပါလိမ့္မည္။
သိုင္းသမား လင္းဇင္ေယာ္
၂၀၁၃၊ ဇူလိုင္။
No comments:
Post a Comment